..

Jag kan inte leva såhär. Jag kan inte må såhär dåligt hela tiden. Jag älskar dig men jag ligger på botten nu. I försvarsposition går jag genom dagarna. Har alltid garden uppe för jag måste alltid försvara mig. Det slutar alltid med tårar, skrik och bråk. Förtvivlan och mer tårar. Jag vill vara tillsammans med dig, jag älskar dig. Men vad gör man åt något sånthär? Jag bara går sönder mer och mer. JAG VILL INTE FÖRSVARA MIG MER. Jag har aldrig varit otrogen. Inte mot dig, inte mot någon. Det är bara inte hur jag är. Du tror inte på mig vad jag än säger. Tillslut går det så långt att jag känner mig skyldig fast jag inte ens gjort något. Vad kommer näst? Att jag börjar inbilla mig att jag har gjort något för att du hela tiden påstår det? Rena rama hjärntvättningen.
Jag älskar dig. Jag vill vara tillsammans med dig och ingen annan. Men jag kan inte hamna i ett svartarehål än vad jag är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0