Ojojoj.. Bellablondie är verkligen korkad.

Sitter här och tittar på Svts's Debatt med Janne Josefsson och de har bjudit in blondinbella (man kan undra varför, antagligen för att de är trötta på denna lilla belladonna och vill ta ner henne här på jorden?). De ska prata om hennes alkoholvanor. Det tycker jag var ett trist samtalsämne, hon fyller snart 18 och ska sitta där o försvara sig för att hon druckit alkohol fast hon inte är 18? Herregud.. nej hon är nog helt ensam om det!
Men saken är den att hon var verkligen alldeles alldeles.. patetiskt pinsam. Jag tyckte faktiskt synd om henne. Poor Bella. (Okej jag har lite aggressioner.. hehe ) tror ni kan se programet på svts hemsida, jag lovar det är inget man vill missa!



Nu ska jag fortsätta skriva om konflikten i Zimbabwe. Kanske publicerar det här sen, men det är tyvärr bara pappa som orkar läsa. Jaja.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0